ТОВ "ТБФК Кредо"

Незалежний постачальний електроенергії

У разі виникнення спірних питань при взаємодії з ТОВ "ТБФК Кредо" ви можете звернутися до нас:

Розташування офісу:

Україна, 36008, м Полтава, вул. Віктора Андрієвського, д 29, кв.16

Адрес для кореспонденції:

Україна, 36008, м Полтава, вул. Віктора Андрієвського, д 29, кв.16

Телефони:

(0532)65-18-06

050-304-71-74

067-64-65-304

E-mail:

tbfk2011@ukr.net

Режим роботи:

з 9-00 до 18-00 (в п'ятницю до 17-00)

Перерва:

з 13-00 до 14-00

Віхідні дні:

субота, неділя

Відповідальна особа за врегулювання спірних питань

Директор: Костик Вадим Федорович

Всі суперечки і розбіжності, що виникають між постачальником і споживачем, вирішуються шляхом переговорів.

У разі недосягнення згоди шляхом переговорів, для досудового вирішення спору, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятору ринку електроенергії відповідно до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг» та / або передати спір на розгляд до суду відповідно до чинного законодавства України.

1) Регулятор розглядає скарги споживачів щодо порушення їхніх прав та інтересів суб'єктами господарювання, що здійснюють діяльність в сферах енергетики і комунальних послуг, а також вирішує спори, що виникають між суб'єктами господарювання, що здійснюють діяльність в сферах енергетики і комунальних послуг, з питань:

1.1) доступу / приєднання до електричних, теплових і газових мереж, нафто- і продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання та водовідведення;

1.2) дотримання суб'єктами господарювання ліцензійних умов;

1.3) якості товарів і послуг споживачам в сферах енергетики і комунальних послуг;

1.4) інші питання, розгляд яких віднесено законом до компетенції регулятора.

2) Регулятор розглядає скарги споживачів відповідно до Закону України "Про звернення громадян". Вирішення спорів, що виникають між суб'єктами господарювання, що здійснюють діяльність в сферах енергетики і комунальних послуг, здійснюється в порядку, затвердженому Регулятором

3) При розгляді скарг, вирішення спорів Регулятор має право вимагати від суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність в сферах енергетики і комунальних послуг, копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідні для встановлення фактичних обставин справи і врегулювання суперечок.

4) До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання з залученням зацікавлених осіб і, при необхідності, проводити позапланові перевірки

Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.

5) За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про:

5.1) припинення порушення суб'єктом господарювання, що здійснює діяльність у сфері енергетики і комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері;

5.2) припинення порушення суб'єктом господарювання, що здійснює діяльність у сферах енергетики і комунальних послуг, ліцензійних умов;

5.3) накладення штрафу на підприємства, що здійснює діяльність у сферах енергетики і комунальних послуг, в встановленому порядку;

5.4) припинення розгляду звернення заявника.

Рішення регулятора надається суб'єкту господарювання, який здійснює діяльність в сферах енергетики і комунальних послуг, шляхом направлення або вручення під розписку.

Рішення, прийняте Регулятором в ході досудового розгляду спору, є обов'язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.