ТОВ "ТБФК Кредо"

Незалежний постачальний електроенергії

Порядок звернення споживачів

Як подати письмове звернення / скаргу / претензію до ТОВ "ТБФК Кредо"

Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:

Вимоги до оформлення звернення / скарги / претензії

1) має бути зазначено:

2) Викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

3) Письмове звернення / скарга / претензія повинна бути підписана заявником (заявниками) із зазначенням дати. При подачі звернення / скарги / претензії в електронному вигляді також має бути вказано адресу електронної пошти, на яку заявнику може бути направлена відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при відправці електронного листа не потрібно.Бланк форми звернення наведено в розділі Документи для споживачів.

Розгляд звернення / скарги / претензії, спрямованого в ТОВ "ТБФК Кредо"

Якщо в зверненні / скарзі / претензії адреси e-mail, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попереднього відповіді про можливість вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення / скарги / претензії і терміни його розгляду. Попередню відповідь надається протягом 1 робочого дня з дня отримання

Попередню відповідь надається протягом 1 робочого дня з дня отримання звернення / скарги / претензії.

Звернення / скарга / претензія розглядається в термін, визначений чинним законодавством України.

Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (0532)65-18-06

Або електронним шляхом відправивши запит на: tbfk2011@ukr.net

Особистий прийом керівництва ТОВ "ТБФК Кредо"

Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться тільки за попереднім записом у дні та години, визначені графіком, за адресою: 36008, м Полтава, вул. Віктора Андрієвського, буд. 29, кв.16

Попередній запис на прийом споживачів здійснюється по телефону: (0532)65-18-06

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеки споживачів

Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеки споживачів і створений для оперативного реагування та швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеки людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв в роботі обладнання або аварій на виробництві.

1) Дії працівників або свідків нещасного випадку або аварії, яка становить загрозу електробезпеки

1.1) Термін подачі інформації: Негайно

1.2) Кому подається інформація: Для працівників - безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві Для споживачів - колл-центр ТОВ "ТБФК Кредо"

1.3) Порядок дій: У разі виявлення обставин, що становлять загрозу електробезпеки людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв в роботі обладнання або аварій на виробництві необхідно негайно насамперед самому тримати безпечну відстань від місця події (у разі замикання на землю або падіння дерева на дроти повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближених до місця аварії випадкових перехожих або тварин і повідомити про те, що відбулося через засоби зв'язку або особисто безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу підприємства, для споживачів - колл-центр ТОВ "ТБФК Кредо" по телефону: (0532)65-18-06

2) Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві в разі отримання повідомлення про нещасний випадок або аварію яка становить загрозу електробезпеки

2.1) Термін подачі інформації: Негайно

2.2) Кому подається інформація: В разі пожежі на об'єктах: повідомити за допомогою засобів зв'язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС. Тел. 101, колл-центр ТОВ "ТБФК Кредо" по телефонам (0532)65-18-06

2.3) Порядок дій: Керівники на місцях насамперед повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеки, організувати при необхідності надання першої медичної допомоги, вжити невідкладних заходів щодо недопущення подібних подій. Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за телефонами (0532) 65-18-06 або відправити лист по електронній пошті на адресу: tbfk2011@ukr.net; або заповнити форму на сайті Товариства. При цьому в темі звернення обов'язково вказується «Загроза електробезпеки»

Додаток

C метою поліпшення сервісного обслуговування і удосконалення комунікації зі споживачами, в тому числі для якісного розгляду заяви, скарги тощо, як один із способів подачі звернення / скарги / претензії пропонується можливість використання мобільного застосування «Енергетика Онлайн». Мобільний додаток можна завантажити з Google Play і App Store під назвою EnergyOnline, і на офіційних сайтах НКРЕКП і DiXi Group.

Доступно в Google Play